Свабоднае слова
Грамадская прыёмная
Рус
En
Бел

Адрас: 247673 г.Рагачоў,

вул. Інтэрнацыянальная, 7

Е-mail: priem@mail.gomel.by

Факс: 8 02339 3 64 66
Тэлефон: 8 02339 3 62 10

Мы подзвігу вашага будзем дастойныя Мы подзвігу вашага будзем дастойныя Мы подзвігу вашага будзем дастойныя Мы подзвігу вашага будзем дастойныя Мы подзвігу вашага будзем дастойныя Мы подзвігу вашага будзем дастойныя
Мы подзвігу вашага будзем дастойныя
Апытанне
З якой мэтай вы заходзіце на сайт райвыканкама?
Галоўная Служба «Адно акно» Парадак падачы заяў аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур у электроннай форме

Парадак падачы заяў аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур у электроннай форме

У мэтах выканання Пастановы Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 22 жніўня 2017 г. № 637 "Аб мерах па рэалізацыі Закона Рэспублікі Беларусь" “Аб унясенні дапаўненняў і змяненняў у Закон Рэспублікі Беларусь "Аб асновах адміністрацыйных працэдур» у Рэспубліцы Беларусь да 2024 года 149 адміністрацыйных працэдур у дачыненні да грамадзян і 197 адміністрацыйных працэдур у дачыненні да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў будуць пераведзены ў электронную форму.

Ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры ў электроннай форме мяркуе прадастаўленне заяўнікам магчымасці:
- падачы (адклікання) заявы на ажыццяўленне АП праз адзіны партал электронных паслуг (АПЭП);
- атрымання адміністрацыйнага рашэння (паведамлення аб адміністрацыйным рашэнні) у асабістым кабінеце на АПЭП.

Згодна з Законам аб асновах адміністрацыйных працэдур, у электроннай форме таксама прадугледжана падача (адкліканне) адміністрацыйных скаргаў.

Перавод адміністрацыйных працэдур у электронную форму ажыццяўляюць дзяржаўныя органы, да кампетэнцыі якіх адносіцца правядзенне (рэалізацыя) дзяржаўнай палітыкі ў сферы грамадскіх адносін, якія ўзнікаюць пры ажыццяўленні той ці іншай адміністрацыйнай працэдуры (кампетэнтны орган). Пералік кампетэнтных органаў вызначаны Пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 2017/07/14 №529 "Аб адміністрацыйных працэдурах, якія падлягаюць ажыццяўленню ў электроннай форме».

Адзіны партал электронных паслуг – падсістэма агульнадзяржаўнай аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы, прызначаная для забеспячэння электроннага ўзаемадзеяння дзяржаўных органаў і арганізацый з іншымі арганізацыямі, а таксама з грамадзянамі, у тым ліку якая з'яўляецца адзінай кропкай падачы (адклікання) заяў аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур, атрымання адміністрацыйных рашэнняў (апавяшчэнняў аб прынятых адміністрацыйных рашэннях) і падачы (адклікання) адміністрацыйных скаргаў у электроннай форме.

Заява зацікаўленай асобы ў электроннай форме падаецца праз адзіны партал электронных паслуг пасля атрымання да яго доступу:
- без выкарыстання сродкаў ідэнтыфікацыі;
- з выкарыстаннем унікальнага ідэнтыфікатара зацікаўленай асобы (акрамя выпадкаў, калі зацікаўленай асобай з'яўляецца юрыдычная асоба). Парадак атрымання ўнікальнага ідэнтыфікатара ўстанаўлiваецца Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь;
- з выкарыстаннем асабістага ключа электроннага лічбавага подпісу, сертыфікат адпаведнага адкрытага ключа, які выдадзены рэспубліканскім цэнтрам Дзяржаўнай сістэмы кіравання адкрытымі ключамі праверкі электроннага лічбавага подпісу Рэспублікі Беларусь.

Унікальны ідэнтыфікатар – гэта спецыяльны лагін (імя ўліковага запісу грамадзяніна) і пароль – сродак ідэнтыфікацыі грамадзяніна пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур у электроннай форме праз асабісты электронны кабінет на адзіным партале электронных паслуг.

Для атрымання ўнікальнага ідэнтыфікатара грамадзянін звяртаецца з пісьмовай заявай аб выдачы ўнікальнага ідэнтыфікатара па ўстаноўленай форме.

Пры звароце грамадзянін прад'яўляе дакумент, які сведчыць асобу, а таксама дае пісьмовую згоду на правядзенне зверкі названых ім звестак з інфармацыяй, якая змяшчаецца ў дзяржаўных інфармацыйных рэсурсах (сістэмах), уладальнікам якіх з'яўляецца Міністэрства ўнутраных спраў.
Упаўнаважаны супрацоўнік праверыць названыя ў заяве дадзеныя. Затым з дапамогай спецыяльнай праграмы сфармуе ўнікальны ідэнтыфікатар. Адзнака аб атрыманні паведамлення засведчваецца подпісам грамадзяніна.

Крок 1:
Каб увайсці ў асабісты кабінет, спатрэбіцца ўвесці атрыманы лагін і пароль. Для гэтага – націснуць кнопу "Уваход" і выбраць раздзел «Уваход па ўнікальным ідэнтыфікатары».

Крок 2:
У асабістым кабінеце адлюструецца пералік адміністрацыйных працэдур, якія з дапамогай унікальнага ідэнтыфікатара можна замовіць праз адзіны партал. Электронная заява запаўняецца ў асабістым кабінеце.

Крок 3:
Пры замове электроннай працэдуры ў асабістым кабінеце карыстальніка фарміруецца 30-значны код – нумар замовы, з дапамогай якога аплачваецца дадзеная працэдура любым зручным спосабам (напрыклад, праз любое аддзяленне банка, АРІП). У асабістым кабінеце карыстальнік прымацоўвае электронны выгляд квітанцыі аб аплаце адміністрацыйнай працэдуры.

Крок 4:
Заява зацікаўленай асобы, пададзеная ў электроннай форме, разглядаецца ў парадку, устаноўленым заканадаўствам для разгляду заяў, пададзеных у пісьмовай форме.

Пасля выканання адміністрацыйнай працэдуры ўпаўнаважаным органам у асабістым кабінеце карыстальніка адлюструецца рашэнне па выніках аказання адміністрацыйнай працэдуры.

Дзяржаўная рэгістрацыя (ліквідацыя) суб'ектаў гаспадарання і грамадскіх арганізацый
Ціхінічы
Беларускі дзіцячы хоспіс
Беларуская натарыяльная палата
Рагачоўскі праваслаўны сайт
АДР
Зямельныя ўчасткі
Лінія SMS-ПАВЕДАМЛЕННЯЎ
На зліцці Дняпра і Друці
Інтэрнэт-рэсурсы